berita,info,sejarah,pelik,seram,unik,gambar,lawak,hiburan

Wednesday 1 May 2013

Anjing Sedih Pasangannya Mati Dilanggar..

No comments :
 Adegan menyentuh hati menunjukkan bagaimana seekor anjing dengan setia menati di sisi pasangannya yang telah mati dilanggar kereta. Ketika kejadian tragis tersebut terjadi pasangan anjing tersebut tengah berjalan di jalanan Quanzhou, di tenggara China.

Ajing yang tengah berduka tersebut duduk berhampiran anjing betina tersebut sangat lama meski pun si betina telah mati. Anjing jantan cuba menepuk dan menjilat tubuhnya selepas kemalangan di jalan sehingga seorang pejalan kaki memindahkan bangkai anjing betina itu di tepi jalan.
 Walaupun selepas itu anjing jantan tersbeut masih setia duduk di samping bangkai annjing betina di kaki lima. Penduduk di kawasan tersebut mengatakan, kedua-dua anjing itu tengah tersesat, mereka selalu kelihatan bersama, menurut penduduk lain di Wilayah Fujian.
Akhirnya, bangkai anjing betina itu dipungut untuk dibuang oleh seorang pekerja pembersihan di selatan China timur. Tapi walaupun selepas bangkai anjing betina dibuang, anjing jantan masih enggan meninggalkan dan tetap mencium lantai tempat pasangannya .sumber

No comments :

Jangan Lupa Like ya
×