dairishare

berita,info,sejarah,pelik,seram,unik,gambar,lawak,hiburan

Kecewa Dengan kekasih Wanita Ini Koyak Kulit Sendiri


              
Kecewa dengan cinta, mungkin itulah sebab wanita ini nekad menyiat kulitnya demi menghilangkan tatu nama kekasihnya.

Aksi nekad wanita ini dilakukan setelah ia mendapati bahawa bekas kekasihnya itu berlaku curang padanya. Wanita bernama Torz Reynolds ini mencari bukti bahawa kekasihnya, Stuart Chopper May mempunyai hubungan sulit dan dia mengikuti kekasih gelapnya ke negara bahagian Alaska, di Amerika Syarikat.

Kesal. Torz Reynolds kemudian mengambil sebuah pisau bedah dan mensiat kulit bertatokan sebuah tulisan 'Chopper Bitch'. Ia melakukannya dengan sangat hati - hati dan menghabiskan masa 1 jam setengah lamanya. Bukan saja mensiat kulit bahkan dia ingin menghantar potongan kulit bertatahkan tatu nama kekasihnya itu pada bekas kekasihnya.

Namun, Torz terkejut kerana ternyata Chopper masih tinggal di London. Ia pun akhirnya memasukkan cebisan kulit ke dalam balang dan memuat naiknya ke akaun Facebooknya.

Walaupun sudah melakukan aksi nekad tersebut, ternyata Chopper mendiamkan diri sahaja dan tidak pernah mengulas soal foto tersebut. "Chopper tidak pernah komen tentang itu. Lagipun ini hanya kulit, nanti juga sembuh lagi," kata Torz pasrah.

Tidak sedikit orang yang kesal dengan tindakan nekadnya itu, namun tidak sedikit pula yang menyokong apa yang dilakukan. Torz hanya tidak mahu bekas kekasihnya itu sewenang-wenangnya mempermainkan perasaan wanita, sehingga ia berharap gertakannya cukup berpengaruh.

             

             

            

            
0 Komentar untuk "Kecewa Dengan kekasih Wanita Ini Koyak Kulit Sendiri"

Google+ Followers

Jangan Lupa Like ya
×
 
Copyright © 2014 dairishare - All Rights Reserved
Template By Catatan Info